ÇANAKKALE AYVACIK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

DUYURU (ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK)

İhtiyaç olması halinde öncelikle alanlarında Doktora, Yüksek Lisans, KPSS 10 puanı üstünlüğüne bakılmak suretiyle, Eğitim Fakültesi mezunları, Lisans ve Önlisans mezunlarından, yeterli sayıda alan mezunu bulunmaması durumunda ise Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans veya Pedagojik Formasyon Belgesine sahip olanlar ve benzeri durumları olanlar komisyon marifetiyle incelenerek görevlendirmeleri yapılacaktır.

Yukarıda belirtilen şartları taşıyanlar 07 AĞUSTOS 2017 tarihinden itibaren  müdürlüğümüzün https://ayvacik17.meb.gov.tr adresinin DUYURULAR bölümünde(Aşağıda) yer alan ´Ücretli Öğretmenlik Başvuru Formu´ doldurarak şahsen Müdürlüğümüze başvurmaları gerekmektedir. 

Yapılan bu başvurularda ihtiyaç olması halinde ve şartları uygun görülenler Müdürlüğümüzce telefonla aranacak olup, Ek Ders Ücret Karşılığı Görevlendirmeyi kabul edenler aşağıdaki belgelerle gelecekler ve  göreve başlayacaklardır.

                      

İSTENECEK BELGELER:

Diploma/Geçici Mezuniyet Belgesinin fotokopisi (Doktora, Yüksek Lisans, Lisans, Ön Lisans)

Nüfus cüzdan fotokopisi

Askerlikle ilişiğinin olmadığını gösterir belge

Tek Tabip Sağlık Raporu (Aile Hekiminden alınabilir)

KPSS 10 Sınav Sonuç Belgesi 

Kurs Belgesi (Varsa)

Emekli olan öğretmenlerin diploma, emeklilik onayı ve hizmet cetveli eklemeleri gerekmektedir.

Resmi görevliler için kurumlarından alacakları Muvafakat Belgesi

Sabıka Kaydı (e-devlet veya kaymakamlıklardan alınabilir)

(Fotokopisi Teslim Edilecek Belgelerin Asılları İbraz Edilecektir.)


Resmi Yazı İçin Tıklayınız

Başvuru Formu İçin Tıklayınız

 


Hükümet Konağı Kat 4 Ayvacık/ÇANAKKALE - 02867121006

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.